مشروح اخبار


» سرپرست اداره کل  آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:  پذیرش بیش از ۲ هزار ۵۰۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش وپرورش / ابراز رضایت از فعالیت اسکان آموزش وپرورش بویراحمد 



سرپرست اداره کل  آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۲ هزار ۵۹۵ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز دهم فروردین خبر داد. 

سرپرست اداره کل  آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۲ هزار ۵۹۵ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز دهم فروردین خبر داد. 

 به گزارش راک نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی عمومی و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛. محمد جمالی در بازدید از ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: از آغاز طرح اسکان مسافران نوروزی فرهنگیان تا دهم فروردین ماه ۲ هزار ۵۹۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار ۱۴۶ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند. 
وی افزود: ۱۲ هزار ۲۲۸ نفر  در روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستانهای بویراحمد گچساران و دهدشت بوده است. 
سرپرست اداره کل  آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این تعداد در  ۱۹۶ مدرسه و ۹۳۰ اتاق پذیرش شده اند اظهارکرد: بیشترین مسافران نوروزی امسال به ترتیب از استانهای اصفهان، چهار محال بختیاری ، فارس و‌ خوزستان بوده است. 
جمالی در پایان، ضمن تشکر از عوامل اجرایی ستاد اسکان آموزش وپرورش در سطح استان از فعالیت اسکان آموزش وپرورش  شهرستان بویراحمد ابراز رضایت کرد. 
سعادت ارجمند کارشناس تعاون و رفاه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۴۵۰ نفر عوامل اجرایی روند خدمت رسانی به میهمانان نوروزی را در سطح استان برعهده دارند.



تاریخ انتشار : 11 فروردین 1403, 17:04



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش تا هفتم فروردین
  • بیش از 28 هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند
  • مدیرکل آموزش وپرورش استان خبر داد: پذیرش بیش از 20هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • گفتگوی صمیمی سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با مسافران نوروزی
  • سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: آمادگی ۱۰۰۰ کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی درکهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟